marți, 23 martie 2010

Ce i-am scris lui Alice, intr-o seara

Sper ca nu te superi.

" Ce tampenie si singuratatea asta...Trebuie multi oameni ca sa iti dai seama ca esti singur.


Tu stii cat sunt eu de frumos, de fapt?
Sunt cel mai frumos barbat pe care il visezi.
Spun asta fara nici o modestie. Modestia este pentru cei urati, pentru ratati.
Eu nu sunt un ratat.Eu fac ce altii nici nu gandesc.
Eu stiu sa mint.
Mint cu nerusinare ca merit sa fiu iubit si sa am tot, fiindca mi se cuvine tot.
Eu nu ma urasc. Numai prostii se urasc. Eu ma iubesc, fiindca in fiecare dimineata imi dau seama ca sunt tot ce am.
Aceste maini care scriu sunt cele mai frumoase.Spun asta fara sa ma uit la ele. Nici nu e nevoie sa ma uit.
Am cele mai frumoase maini, fiindca ele ma ajuta sa mint. Si mint cu atat nonsalanta, incat si mainile mele cred ceea ce scriu.
Si ele mint cu sinceritate...nu se indoiesc de mine niciodata. De asta sunt frumoase, fiindca sunt naive.
Ele sterg lacrimile ochilor care plang, deasupra unei guri care minte razand.
Asa sunt eu.
Sunt cel mai frumos din lume. Tristetea e pentru prosti. Eu sunt vesel fiindca...uite, rad. Mereu.
Rad de mine ca sunt frumos.
Rad si oglinzile in care ma vad, mergand pe strada.

Sper ca nu am fost prea ciudat in seara asta.Insa altfel nu am stiut sa descriu ce simt."

2 comentarii:

Alice spunea...

am inceput sa plang cand mi-am amintit. mi-e dor de tine,am atatea sa iti zic...
imi pare super rau ca n-am raspuns la telefon, dar eram la dentist si stateam prost cu banii de telefon
(te iubesc)

OBSSY spunea...

Nu-i bai...