joi, 25 martie 2010

Glume misogine

Desi nu sunt misogin, totusi am simtul umorului si stiu sa gust o gluma.
Sper ca si reprezentantele sexului frmos (nu ca al nostru ar fi urat) sa faca la fel.
Daca nu, apasati pe "x"-ul ala din dreapta sus, fix in colt!
Astea sunt cele mai misogine chestii pe care le-am auzit de-a lungul timpului:

-De ce are femeia picioarele mici?
-Ca sa stea mai aproape de aragaz.

-De ce are femeia picioare?
-Ca sa nu lase urme ca melcul.

-Daca femeia era buna si Dumnezeu avea una.

-Femeia, cand se naste, are la radacina o samanta de scandal. Cand te insori, te-nsori cu tot copacul.

...si bomboana de pe tort:
-Daca femeile ar trebui respectate, n-am putea sa le fu*em pe la spate!

Pe asta, ultima, a gandit-o cineva pro-fund, sigur!



Just for the record, sunt doar glume. Nu reprezinta parerile mele.
(desi, cunosc cateva specimene care...in fine...)

2 comentarii:

paint me perfect spunea...

totusi remarca ta de la sfarsit, cea cu "unul pro-fund" este cea mai amuzanta. :))

OBSSY spunea...

Mersi! Sunt o persoana destul de amuzanta in general, doar ca la capitolul modestie mai am de lucrat...